logo2ROCHE

شرکت فراگیر پخش دماوند در سال 1385 با هدف توزیع داروهای خاص و زنجیره سرد کمپانی ROCHE سوئیس تاسیس گردید . این شرکت موفق گردیده ضمن توجه ویژه به اصولGSP و GDP در مدت زمانی کوتاه شعب متعدد در تهران و یازده استان دیگر تاسیس و با راه اندازی 10 مرکز توزیع درتهران، تبریز، بابل ، مشهد ، اردبیل، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، همدان ، ایلام و کرج دامنه فعالیت خود را به سرتاسر کشور ایران گسترش دهد .

هر مرکز توزیع تعدادی از استان های همجوار را نیز تحت پوشش قرار میدهد . در کلیه مراکز توزیع شرکت ، یک نفر دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی مشغول به کار می باشد و بر کلیه فعالیت های شرکت و مطابقت آنها براساس اصول GSP , GDP نظارت می نماید . سرمایه انسانی از ابتدا تا به امروز در شرکت فراگیر پخش دماوند به عنوان یکی از مهمترین سرمایه ها مطرح است. کلیه پرسنل شرکت در شروع همکاری و در حین خدمت آموزش دیده و با اصول GDP و GSP آشنا هستند و به صورت مرتب عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد .

از مهمترین تامین کنندگان شرکت دماوند طی این دوره میتوان به شرکت اکبریه ، سبحان آنکولوژی ، سیناژن ، آریوژن ، نانوالوند ، نانو حیات ، پویش دارو ، بیو انکو خوارزمی ، اکوفارم ، اسوه ، زهراوی ، سینادارو ، سبحان دارو و... اشاره کرد .

از آنجاییکه تاسیس شرکت دماوند به منظور داشتن یک سیستم پخش استاندارد برای توزیع محصولات زنجیره سرد شرکت روش سوئیس از طرف شرکت اکبریه بوده است و باتوجه ویژه ای که این شرکت بر تضمین کیفیت محصولات دارد ، از همان ابتدای فعالیت ، ثبت دما در تمام مراحل تحویل ، نگهداری ، بسته بندی و ارسال داروها به صورت یک الزام به وسیله دیتالاگرهای کالیبره شده انجام می گردد. در کلیه مراکز شرکت سردخانه های استاندارد به همراه کلیه وسایل ارسال داروهای زنجیره سرد اعم از کلدباکس ها و آیس پک های استاندارد شده موجود می باشند و به صورت مداوم تست های مختلف در شرایط آب و هوایی گوناگون انجام می شود . لازم به ذکر است که این شرکت اولین شرکت خصوصی است که مجوز توزیع داروهای زنجیره سرد را طبق شرایط استاندارد از سازمان غذا و دارو دریافت نموده است .

 bnr

سیستم حمل ونقل شرکت کاملا مطابق اصول GDP بوده و کلیه وسایل نقلیه متعلق به شرکت می باشد که شامل یخچال و دیتالاگرهای ثبت دما است و تمام تلاش تیم توزیع در این راستاست که ارسال سفارش های داروخانه ها در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد .

فاکتورهای فروش با درج شماره سری ساخت و تاریخ انقضاء هر محصول در کلیه مراکز توزیع صادر می شود . همچنین شرکت به دلیل در اختیار داشتن سیستم مکانیزه نرم افزاری با قابلیت ثبت مشخصات کامل داروهای ورودی به انبارها و خروجی از آنها ، توانایی انجام عملیات Recall را بر اساس سیستمی استاندارد و مناسب دارا می باشد ، به صورتی که می تواند اطلاعات Recall را در ظرف مدت بسیار کوتاهی یعنی کمتر از یک ساعت برای سراسر کشور دریافت نماید .

 

واحد CRM جهت رسیدگی به شکایات و انتقادات مشتریان و انتقال آن به شرکت های تامین کننده راه اندازی شده است .

iso2015 1024x395 1

شرکت فراگیر پخش دماوند دارای گواهینامه سیستم مدیریت ISO 9001:2008  از موسسه توف نورد آلمان می باشد .